Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Η δοκιμασία

γράφει η Στέλλα Ρήγα

Έχει πέσει το βράδυ, μα το μυαλό θολό, κολλημένο σ’αυτό το θηρίο που λέγεται: «πανελλήνιες εξετάσεις».

Είμαι μια μάνα και εγώ, σαν τόσες άλλες, με γιο υποψήφιο. Σκέφτομαι τη χρονιά που πέρασε γεμάτη
ταλαιπωρία, ανασφάλεια, άγχος, θυμό και πολλά φροντιστήρια!!!

Και ένας ατέλειωτος αγώνας για να προετοιμάσω το παιδί μου, ώστε να μην επηρεαστεί και να αποδεχτεί το όποιο αποτέλεσμα…

«Κοίτα μπροστά παιδί μου. Οι δυσκολίες μάς δυναμώνουν. Να είσαι δυνατός, θα δεις παιδί μου, θα φτάσεις το στόχο σου. Σε λίγο αυτή η δοκιμασία θα είναι παρελθόν...»

Ό,τι κι αν συμβεί, σκέφτομαι, δεν πρέπει να λυγίσω. Τώρα πρέπει να σταθώ δυνατή στο πλευρό του. Να του μάθω να ξεπερνά τα εμπόδια της ζωής, να συνεχίσει να ελπίζει, να κοιτά μπροστά...

Σαν μάνα/ες πρέπει να είμαστε ψύχραιμες...

Κοίτα παιδί μου μπροστά...
Να συνεχίσεις την προσπάθεια...
κάθε εμπόδιο για το καλύτερο...
Οι καιροί αλλάζουν, οι άνθρωποι τους αλλάζουν...
Εσύ να είσαι καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου