Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Όταν απάντησα ότι "έχω κινητικό πρόβλημα", ο αστυνομικός μού είπε: "Μού είναι αδιάφορο, τρομοκρατείς τους επιβάτες"



Σήμερα στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου στις 13:30 με πλησίασε ένας αστυνομικός σε απόσταση αναπνοής και με διάλεκτο πεζοδρομίου με ρώτησε γιατί κάνω ΤΙΚ.

Του απάντησα ότι
"έχω κινητικό πρόβλημα" και αυτός μου είπε ότι "μου είναι αδιάφορο, τρομοκρατείς τους επιβάτες".

Η απάντηση μου ήταν "Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό".

Εκείνος μου απάντησε ότι "θα έπρεπε να ντρέπεσαι που κυκλοφορείς στο δρόμο, να κάτσεις σπίτι σου".

Τον ρώτησα "μήπως θα έπρεπε να αυτοκτονήσω από τη ντροπή μου;"

Η απάντηση του ήταν "αυτό πρέπει να το τακτοποιήσεις εσύ".

Στη συνέχεια του είπα "πρέπει να ξέρετε ότι με προσβάλλετε και ο τρόπος σας δεν αρμόζει στη στολή που φοράτε".

Απάντησε "εσύ προσβάλλεις τον κόσμο δίπλα σου με αυτά που κάνεις. Τι είναι αυτό που λες ότι έχεις ρε ΕΓΩ δε το ξέρω".

Του είπα την πάθηση και μου είπε "δε μου λέει τίποτα, τι είναι αυτό;"

Τον ρώτησα, "έχετε ιατρικές γνώσεις;"

Η απάντηση του ήταν να βγω από το σταθμό.

Ζήτησα τα στοιχεία του και αυτός μου είπε ότι θέλει τα δικά μου και ότι δεν είναι υποχρεωμένος να μου δώσει κανένα στοιχείο, αν θες βρέστα από το τμήμα και διάταξε να τον ακολουθήσω.

Πήγαμε επάνω σε ένα δωμάτιο και μου είπε "πέρνα μέσα ρε".

Εγώ πήγα ακριβώς δίπλα και ζήτησα από την επόπτρια του σταθμού να έρθει μαζί μας.

Αυτός με έντονη φωνή είπε "άστην αυτήν και έλα να τα πούμε οι δυο μας".

Η απάντησά μου ήταν "δεν έχω να πω τίποτα χωρίς μάρτυρα".

Η επόπτρια του σταθμού ήρθε μαζί και αυτός άρχισε να λέει παραμύθια, εξήγησα στην επόπτρια τι έγινε και αυτός άρχισε να μιλάει προσβλητικά.

Του ζήτησα να μου μιλάει στον πληθυντικό και μου απάντησε "είμαι αστυνομικός και μιλάω όπως θέλω, άμα θέλεις να μου κάνεις αναφορά".

Μου ζήτησε τα στοιχεία μου και του έδωσα την ταυτότητα,
του ζήτησα τα δικά του και μου είπε να πάω στο τμήμα.

Όταν όμως είδε πως έγραψα τον αριθμό του στο κινητό μου ...704830... τότε μου είπε "έλα να σου τα δώσω, δε χρειάζεται να κοιτάς τον αριθμό και πήγαινε στο διοικητή και πες του ότι θέλεις".

Του είπα το θα πάω στη ΓΑΔΑ.

Η συμπεριφορά του ήταν επιθετική, βγήκε έξω πρώτος και με περίμενε στη σκάλα.

Εγώ έφυγα από την άλλη πλευρά, πήγε να με ακολουθήσει και σταμάτησε... μέχρι να έρθει το τραίνο είχε κάτσει από επάνω και με κοίταζε επίμονα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου