Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Σχεδόν δυο χρόνια γράφουμε για τα συντριβάνια (φωτογραφίες)


Δυο χρόνια κοντεύουν που γράφουμε στην "Τσούχτρα του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης"για τα συντριβάνια στο παρκάκι του ΑΒ στο Ελληνικό.

Γράφουμε εμείς... Μας γράφουν αυτοί...
και το κάνουν με σύστημα και επιδεικτικά!!!



Οι φωτογραφίες είναι χθεσινές, Παρασκευή 13 Μαϊου.





*** * ***

Εννιά στους δέκα Σουρμενιώτες αυτό συζητούσαν...
Πρώτη φορά στο πανηγύρι γίναμε ρεζίλι των σκυλιών.


Κατά τα άλλα η παράταξη της Ενωμένης Πόλης καμάρωνε δέκα μέτρα μακρυά, χωρίς να τους ενοχλεί ούτε το θέαμα ούτε η μπόχα!!!


Δεν θυμάμαι ποτέ αυτή την πλατεία σε τέτοιο χάλι

Συνάντησα και τον νέο αντιδήμαρχο κ. Ευφραιμίδη και είπαμε πολλά...
Μου έδωσε και την κάρτα του αλλά του είπα ότι η "Τσούχτρα" δεν σηκώνει τηλέφωνα ποτέ. Ό,τι έχει να πει το λέει δημόσια από την ομάδα της, διαφορετικά θα ήταν ρουσφέτι.

Του έκανα και μερικές ερωτήσεις, όπως αν είδε το συντριβάνι πίσω του... Και μου είπε ότι το είδε...

Τι άλλο να έλεγα κι εγώ, τού είπα "μπράβο, μπράβο, συγχαρητήρια".

Τού είπα για τα κομμένα δένδρα...
για την πρόσβαση... και πολλά ακόμη...

Τού είπα ότι θα είμαι μαζί του πολύ σκληρή για δυο λόγους:


Γιατί προέρχεται από το Ελληνικό και από το κόμμα μου (στο τελευταίο κρατάω μερικές επιφυλάξεις γιατί μπορεί να είναι στη ΝΔ, αλλά είναι πολύ στα άκρα...).

Αυτό το συντριβάνι είναι έτσι πάνω από χρόνο στην Κεντρική Πλατεία του Ελληνικού.

Δεν θυμάμαι ποτέ να ήταν αυτή η πλατεία σε τέτοιο χάλι...

Ειλικρινά ντρέπομαι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου