Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014
Ελληνικό-Αργυρούπολη: Ενοχλεί η δράση της επιτροπής κατοίκων για τις συγκοινωνίες
Η Επιτροπή Κατοίκων για τις συγκοινωνίες συνεχίζει τη συλλογή
υπογραφών καθώς πρόσφατα ο ΟΑΣΑ προχώρησε σε επί πλέον περικοπές των
λεωφορειακών γραμμών που εξυπηρετούσαν τους κατοίκους στην περιοχή μας,
με συνέπεια την ακόμη μεγαλύτερη υποβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών
στο δήμο μας και αλλού.
Μέσα σε λίγες μέρες έχουν συγκεντρωθεί εκατοντάδες υπογραφές τόσο χειρόγραφες όσο και ηλεκτρονικές. Η καμπάνια συνεχίζεται και αναμένεται να κορυφωθεί τις επόμενες μέρες.
Την ίδια ώρα, άγνωστοι
προχώρησαν στο κατέβασμα των πανό που είχαν αναρτηθεί στο δημαρχείο,
στην πλατεία Αγίας Τριάδας και στο Σπίτι Γυμναστικής. Στους χώρους
αυτούς υπάρχουν και άλλα πανό που έμειναν στη θέση τους, άρα η ενέργεια
δείχνει πως η δράση αυτή ήταν στοχευμένη.
Ποιοι και γιατί ενοχλήθηκαν άραγε, προχωρώντας στο κατέβασμα των πανό; Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο...
Πηγή: www.sinergasia.gr
Τα έξι «παρών» που έγιναν «Σταύρος Δήμας»
Οκτώ περισσότερες ψήφους, 168
έναντι 160 στην πρώτη, έλαβε η υποψηφιότητα του Σταύρου Δήμα για την
εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, με την κυβέρνηση όμως να μην
καταφέρνει να συγκεντρώσει τον αριθμό των 170+ που θα έφερνε αισιοδοξία
για την τελική
τρίτη ψηφοφορία.Στη δεύτερη ψηφοφορία, ψήφισαν υπέρ του Σταύρου Δήμα οι Βασίλης Οικονόμου, Μίκα Ιατρίδη, Κώστας Γιοβανόπουλος, Γιώργος Κασαπίδης, Παναγιώτης Μελάς και Γιάννης Κουράκος, οι οποίοι είχαν ψηφίσει «παρών» στην πρώτη ψηφοφορία.
Παράλληλα, ο υποψήφιος της συγκυβέρνησης έλαβε και τις δύο ψήφους των ανεξάρτητων βουλευτών Στάθη Μπούκουρα και Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου, που προέρχονται από τη Χρυσή Αυγή.
Πηγή: www.efsyn.gr
Ελληνικό-Αργυρούπολη: Το «μαγικό κουτί-κουμπαράς» είναι εδώ...
«Συγχαρητήρια» έδωσε στη νέα διοίκηση του δήμου, η πολιτιστική επιτροπή της Δημοτικής Συνεργασίας Ελληνικού-Αργυρούπολης, «αφού όπως φαίνεται αρχίζουν να προσγειώνονται στην -όχι και τόσο ρόδινη- αληθινή πραγματικότητα».
Όπως σημειώνουν σε ανακοίνωση που εξέδωσαν «τρία
χρόνια τώρα κατηγορούσαν τη διοίκηση του Χρ. Κορτζίδη ότι απαξίωσε τον
πολιτισμό, τον κατηγορούσε για μιζέρια και φτώχια στις εκδηλώσεις και
ανικανότητα να στηρίξει τις θεατρικές παραστάσεις του Δήμου.
Θεωρούσανε ανεπίτρεπτη την ύπαρξη του 'μαγικού κουτιού-κουμπαρά' στις
θεατρικές παραστάσεις όπου όποιος δημότης ήθελε έδινε μια μικρή
οικονομική ενίσχυση (ώστε να καλυφθούν τρέχοντα έξοδα θεατρικών
παραστάσεων για σκηνικά, μακιγιάζ, ζελατίνες για φώτα, αγορά
μικροαντικειμένων κ.ά τα οποία ήταν αδύνατον να καλυφθούν μέσω της
δαιδαλώδης γραφειοκρατίας του Δημοσίου).
Με αυτό τον τρόπο ο προϋπολογισμός του
Δήμου δεν επιβαρυνόταν περαιτέρω και μπορούσαν να εξυπηρετηθούν άλλες,
περισσότερο επείγουσες κοινωνικές ανάγκες».
Η τελευταία τους υπηρεσία
γράφει το Νίκος Φίλης
Σε μια γενικευμένη και ισοπεδωτική απαξίωση της πολιτικής και των
πολιτικών καταφεύγει το μνημονιακό κατεστημένο προκειμένου να
εκμηδενίσει την πολιτική σημασία
της καταγγελίας Χαϊκάλη για απόπειρα
δωροδοκίας.Στήνουν μάλιστα κακότεχνο λιμπρέτο για "όσκαρ κωμωδίας", επιχειρώντας να παρακάμψουν την ουσία των καταγγελιών και να διακωμωδήσουν με βάση το "επιχείρημα" ότι ο καταγγελλόμενος βουλευτής είναι κωμικός ηθοποιός!
Είναι εξαιρετικά ανησυχητικό για την ποιότητα του δημόσιου βίου η ομογενοποιημένη "ενημέρωση", που, με αφορμή την υπόθεση δωροδοκίας βουλευτή, έδειξε το επιθετικό πρόσωπό της. Δεν περίμενε το δικαστικό πόρισμα, αλλά το προκατέλαβε, προφανώς για να επηρεάσει τη δικαστική κρίση.
Δεν εντόπισε τις αντιφάσεις του καταγγελλόμενου για τη δωροδοκία, ο οποίος ισχυρίστηκε στην αρχή ότι πλησίασε τον Χαϊκάλη για να τον δοκιμάσει! Και στη συνέχεια, επειδή αντιλήφθηκε ότι ο πρώτος ισχυρισμός συνιστά ομολογία απόπειρας δωροδοκίας, υποστήριξε ότι τον πλησίασε ο Χαϊκάλης! Αυτό κι αν είναι όπερα μπούφα!
Απόσπασμα από "Το Παραμύθι του Ιππότη" *
γράφει η Κατερίνα Λουπάκη *
-Ω Αγάπη ΄σύ Πανίσχυρη και Ουρανοσταλμένη !
Δες τι έχω εγώ για σένανε μεσ΄στη Ζωή μου γένει
Από αθώος και μικρός , σκληρός επαναστάτης
Διωγμένος απ΄ το άδικο στο άγνωστο διαβάτης !
Από τις μάχιμες στρατιές του ολέθρου , λιποτάχτης
ταξιδευτής και ναυαγός στα πέλαγα της στάχτης !
Φτωχός και έρμος Πρίγκιπας , σύντροφος προδομένος
κι Ιππότης απ΄ του αηδονιού το μύθευμα χρισμένος !
Ήρωας δίχως αύριο σε Χώρα μαγεμένη
και τώρα δα κιθαρωδός με νότα πικραμένη !
Άμα θαρρείς είμ΄ άξιος ν΄ αγωνιστώ μαζί σου
δώσε μου αν θέλεις να γευτώ καρπούς απ΄ το δεντρί σου !
Τους κόπους μου αναγνώρισε , μη πάνε στα χαμένα !
Γλύκανε σε παρακαλώ μία σταλιά κι εμένα !
Άξαφνα απ΄ το πουθενά μπρός του δεντρί θεριεύει
που το εξαίσιο κάλος του τη Ζήση σαγηνεύει !
Ζαφείρια έχει λούλουδα , χρυσά φυλλοκλωνάρια
κι είν΄ φορτωμένο αμέτρητα τσαμπιά μαργαριτάρια !
-Μα το μεγάλο Δημιουργό ! Σάλεψε το μυαλό μου ;
Ετούτο πια ξεπέρασε κάθε φανταστικό μου !
-Γειά σου γενναίε Άνθρωπε που χρόνια με γυρεύεις
και σαν με ιδείς στα μάτια σου τα ίδια , δε πιστεύεις !
Δεν είμαι πλάσμα απατηλό ή οπτασία του νου σου
αλλά η σπουδαία ανταμοιβή του βίου τ΄ αγαθού σου !
Ήρθεν η ώρα κι η στιγμή χαρές για ν΄ απολαύσεις
ότι ακριβό λαχτάρησες να το καλοχορτάσεις !
Έλα λοιπόν ! Τι στέκεσαι ; Ζύγωσε πιο σιμά μου !
Και σε καλάθια μάζεψε την άφθονη σοδειά μου !
-Ξεγέλασμα είσ΄ αλίμονο ! Άλλ΄ όχι το δικό μου !
Για΄σ΄ είχα φιάσει αλλιώτικα εγώ στο όνειρό μου !!
-Την ύπαρξή μου αμφισβητείς ή δήθεν δεν σου κάνω ;
Μην΄ λιγοστό σου φάνηκα κι ήθελες παραπάνω ;
-Υπάρχεις μα δεν ξέρω που , και τόσο με σαστίζεις
τους πλουμιστούς σου θησαυρούς σ΄ εμέ΄ που τους χαρίζεις !
Μα οι ανεκτίμητοι καρποί που τις καρδιές σκιρτίζουν
δεν είν΄ πετράδια όμορφα που μοναχά γυαλίζουν !
Μον΄ της Γαλήνης είν΄ το Φως και της Στοργής το Χάδι
η Ζεστασιά μιας Αγκαλιάς στο παγωμένο βράδυ
Είν΄ των εχθρών το Φίλιωμα , τ΄ Αντάμωμα απ΄ τα ξένα
το δάκρυ της Συγκίνησης στης νιας Ζωής τη γέννα !
Τσ΄ Αποδοχής το γνέψιμο , της Λευτεριάς η ανάσα
γέλια παιδιών που αντηχούν στης Μοναξιάς τα μπάσα !
Κι ακόμα μύρια υπέροχα ποθούν να καρπωθούνε
όσοι μπορούν πραγματικά κι αγνά να αγαπούνε !
-Ω !Τι ευγενή αισθήματα τα λόγια σου δηλώνουν !
΄Κείνοι που σ΄ έχουν πλάϊ τους σίγουρα καμαρώνουν !
Αλλά στοχάζεσαι ρηχά και σφάλματα επιτρέπεις
αφού όλα γύρω σου θαρρείς είν΄ όπως ΄συ τα βλέπεις !
Αν ήταν τα καλούδια μου ξάστερα καμωμένα
εύκολη θα γινόντουσαν λεία για τον καθένα !
Τώρα που τα ΄χω όμως κρυφά κι ως είπες μον΄ γυαλίζουν
οι καιροσκόποι τα ζητούν , την πλάνη που αξίζουν !
Έτσι διαλέγω τσ΄ άδολους για να τα φανερώσω
στους αρνητές των ψεύτικων τ΄ αληθινά να δώσω !
Και μάθε είναι φρόνιμο άμα δε θες να χάσεις
να μην πετάξεις τίποτα προτού το δοκιμάσεις !
Απλώνει το ΄να χέρι του και το δεντρί αγγίζει
μα τότες πανδαιμόνιο απόκοσμο αρχίζει !
Σειέται η Γής συθέμελα , τα Ουράνια πελεκούνε
κρότοι , στριγγλιές , μουρμουρητά , ανάκατα βοούνε !
Σφοδροί ανέμοι άγνωροι από παντού ορμάνε
πυκνό σηκώνουν κουρνιαχτό και το στριφογυρνάνε !
Κλαυθμοί μαζί με γέλωτες τρομαχτικά αγριεύουν
και σαν στοιχειά αόρατα τη λογική ληστεύουν !
Σφιχτά ο Ιππότης τον κορμό του δέντρου αγκαλιάζει
απάγκιο νά ΄βρει απ΄ το κακό π΄ ανήμερο μανιάζει !
Αλλά ετούτο λες οργή φαρμακερή το πιάνει
κι άπειρα αγκύλια σουβλερά θανατηφόρα βγάνει !
Τα κλώνια του εξετινά και τα γερνολυγάει
σαν να ΄ν ΄ μαστίγια βάναυσα , αδίσταχτα χτυπάει !
Τυλίγεται απάνω του , στη σάρκα του τα μπήγει
πληγές , παντοτινά π΄ αφήνουνε σημάδια , του ανοίγει !
Αγκομαχάει ο δυστυχής και τάχατες παλεύει
πως γένεται να πολεμά κάτι που το λατρεύει ;
Τ΄ άχτι του αφού ξεθύμανε με μιας τονε αρπάει
σκουπίδι δα πως ήτανε , στην άκρια τον πετάει !
Σα φούσκα σκάει , εχάνεται και μένει πίσω σκόνη
κι ένα του θύμα καταγής να το τρυπούν οι πόνοι !
* αφιερωμένο σε όσους πέθαναν από την Αγάπη και βρήκαν τη Δύναμη
ν' αναστηθούν και να ξαναγαπήσουν !
ν' αναστηθούν και να ξαναγαπήσουν !
Σημάδια στις ράγες
γράφει ο
Γιώργος Αθανασόπουλος
Σε έψαχνα για να σε βρω
στα πάρκα σε γυρεύω
το χρόνο έκανα εχθρό
το εγώ μου διαφεντεύω
Το άρωμά σου ακολουθώ
δε φτάνω να σε πιάσω
μοιάζει η φωνή σου με ηχώ
και τρέχω μη σε χάσω
***
Ρωτάω τους περαστικούς
μα απάντηση δεν παίρνω
σημάδια αφήνεις οδηγούς
σαν ράγες από τρένο
Σ' αυτές κυλάω βιαστικά
το νιώθω πως σε φτάνω
κάτω απ' του δέντρου τη σκιά
σε βλέπω δε σε χάνω
***
Έγινε η μέρα μου γιορτή
θα σπάσει η καρδιά μου
λήξε τον πόνο με φιλί
έλα στην αγκαλιά μου
Δε θα μου ξαναφύγεις πια
δε θα το επιτρέψω
και αν ξανάρθει η συννεφιά
εγώ θα τ' αποτρέψω
Ας συστηθούμε: Να τι είμαστε !
ενός ποταμού με ανθούς
και παιδικά χαμόγελα.
Διάσπαρτες νότες
στην επιφάνεια
μιας παλλόμενης χορδής.
Περπατώντας κρεμόμαστε απ΄τους ήχους
κουνώντας τα χέρια
αφήνουμε το χρόνο πίσω μας.
μία μικρή φωτιά χωρίς όνομα
η ψυχή μας
θα λάμψει πέρα απ΄τα όρια
Είδα το Σύστημα να διασκεδάζει, απόσπασμα
γράφει ο Χρήστος Κοτρώτσιος *
“…γιατί τους είδα. Τους είδα να τσαλαπατιούνται, να πατάει ο ένας πάνω στον άλλον για την διεκδίκηση. Αυτού του μαραφετιού με την πρίζα να κρέμεται για πιο ευχάριστη μοναχική ζωή.
Είδα το Σύστημα να διασκεδάζει σαν παιδί που πετάει ψίχουλα να μαζέψει τα μυρμήγκια και συνειδητοποιεί ότι μπορεί να τα λιώσει με τη σόλα του παπουτσιού του. Και το κάνει. Όχι από μίσος, απλώς να δει πώς είναι… Έτσι. Από περιέργεια και ανία. Είδα το Σύστημα να διασκεδάζει, να μετατρέπει πολίτες σε καταναλωτές. Η ευτυχία αφθονεί στα ράφια με τις εκπτώσεις. Το είπε το Σύστημα. Και εσύ το πίστεψες φτωχή μου μοναξιά…
…Τους είδα, τους είδα να περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες και
υψωμένα χέρια, καρπούς κομμένους από μαχαίρια ματωμένα. Προσκυνούσαν το λίπος
και το χρυσάφι στα κάστρα της πίστης και “σώπαινε γιατί δεν θα μας δεχτούν”. Κι
ήρθε, απλώθηκε από πάνω τους σαν σύννεφο μαύρο, χάιδεψε τα κεφάλια τους στην
λύπη, χάρισε μίσος, ομορφιά, λαγνεία και ξεχάστηκαν οι κόποι.
Είδα το Σύστημα να διασκεδάζει χαρίζοντας
ευφυΐα θανατερή. Να κοιτάζει μέσα στην αρένα της ζωής
τα θύματα να κατακρεουργούν τα θύματα και όλοι να περνιούνται για ηγέτες, σαν
αυτούς που ψάχνουν χέρια έτοιμα να ακουμπήσουν το χώμα…’’Είδα το Σύστημα να διασκεδάζει χαρίζοντας
* ο Χρήστος
Κοτρώτσιος είναι συγγραφέας
Νάρκες
Διάγγελμα πανικού και αποχαιρετιστήρια ομιλία μπορεί να χαρακτηριστεί η
τηλεοπτική παρουσία Σαμαρά την Κυριακή. Αντιλήφθηκε ότι δεν αρκούσε η
υποκριτική αντίδρασή του, η μήνυση που θα καταθέσει κατά του Χαϊκάλη,
προφανώς για λόγους εντυπώσεων.
Συμπεριφέρθηκε ως θιγμένος πολίτης, ενώ βοούν τα στοιχεία για την πολιτική ευθύνη του. Είναι ο αρχιερέας της επιχειρούμενης ρευστοποίησης των κομμάτων, που αποτελεί το όχημα των αθλιοτήτων και της πολιτικής σήψης που αναδίδεται.
Σύμφωνα με την καινοφανή θεωρία Σαμαρά, οι βουλευτές ψηφίζουν δήθεν κατά συνείδηση και δεν υπόκεινται σε κομματική πειθαρχία. Είναι ο ίδιος που λίγες μέρες πριν, στον προϋπολογισμό, και πολλές φορές κατά την ψήφιση των μνημονιακών νομοσχεδίων έθετε θέμα κομματικής πειθαρχίας. Τώρα εκθειάζει την... απειθαρχία και προάγει τη διάλυση των μικρότερων κομμάτων.
Δεν ισχυριζόμαστε ότι έχει ποινικές ευθύνες ο Σαμαράς για το όργιο χρηματισμού και αποστασίας που καταγγέλλεται. Έχει όμως πολιτικές ευθύνες, διότι ο πολιτικός σχεδιασμός του, ώστε με κάθε τρόπο να εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας και να παραταθεί η θητεία της κυβέρνησης, είναι εξ αντικειμένου υπεύθυνος για την ανεξέλεγκτη εξαπόλυση σχεδίων που απειλούν τον πυρήνα του δημοκρατικού πολιτεύματος.
Τσιφλίκια και Τρικούπης
γράφει ο Νώντας Παντούλας
Το 1877-78 η Ρωσία βρέθηκε ξανά σε πόλεμο με την Τουρκία. Η Ρωσία και προσωπικά ο ίδιος ο Τσάρος με επιστολή του προς το Βασιλιά Γεώργιο ζήτησε τη συμμετοχή της Ελλάδας στον πόλεμο αυτό κατά της Τουρκίας. Η Ελλάδα πιεζόμενη από τις άλλες Μεγάλες Ευρωπαϊκές Δυνάμεις έδειξε ουδετερότητα.
Ο πόλεμος τελείωσε με νίκη της Ρωσίας και υπογράφηκε η Συνθήκη του Αγίου Στεφάνου. Οι άλλες Ευρωπαϊκές Δυνάμεις αντέδρασαν και συγκάλεσαν το Συνέδριο του Βερολίνου το 1881.
Εκεί η Ελληνική αποστολή κεφαλαιοποιώντας την ουδέτερη στάση της στον Πόλεμο διεκδίκησε τη Θεσσαλία και την Ήπειρο. Τελικά δόθηκε στην Ελλάδα η Θεσσαλία εκτός από την Επαρχία Ελασσόνας και η περιοχή της Άρτας ανατολικά του Αράχθου.
Ελληνικό-Αργυρούπολη: Χωρίς τη γιαγιά Ρεγγίνα η εκδήλωση στη βιβλιοθήκη
Το 2011 ξεκίνησε ο θεσμός των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, με τίτλο: «Διαβάζουμε παραμύθια με τη γιαγιά Ρεγγίνα».
Στόχος ήταν η διάδοση του βιβλίου στα μικρά παιδιά, η γνωριμία με τη βιβλιοθήκη και η παρότρυνση των γονέων να διαβάζουν παραμύθια στα παιδιά τους και να μην προσφεύγουν στην εύκολη λύση της τηλεόρασης.
Φέτος, με τη νέα Δημοτική Αρχή συνεχίστηκε
με επιτυχία ο θεσμός της χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης στη βιβλιοθήκη
αλλά με εντελώς διαφορετική αντίληψη και στόχο. Χωρίς τη γιαγιά και χωρίς ανάγνωση.
Την Κυριακή 14
Δεκεμβρίου, ερασιτέχνες ηθοποιοί της θεατρικής ομάδας Αργυρούπολης
παρουσίασαν σε διασκευή δύο παραμύθια, από το βιβλίου του Ευγένιου
Τριβιζά «Η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα», μπλεγμένα με υπέροχες μουσικές από μαθητές της τάξης κιθάρας και βιολιού του Δημοτικού Ωδείου.
Πολύ καλές ερμηνείες από μια ομάδα που στην Αργυρούπολη έχει χαρίσει υπέροχες θεατρικές παραστάσεις.
Μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν την παράσταση και χάρηκαν με τα δώρα που τους μοίρασε ο Αη Βασίλης.
Πηγή: www.sinergasia.gr
Ελληνικό-Αργυρούπολη: Κλασσικές χριστουγεννιάτικες μελωδίες από το Δημοτικό Ωδείο
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος παρακολουθήσαμε μια
υπέροχη συναυλία από τα μουσικά σύνολα του Δημοτικού Ωδείου στο
Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο «Μίκης Θεοδωράκης».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου.
Την καλλιτεχνική επιμέλεια
της εκδήλωσης είχαν αναλάβει, η καθηγήτρια βιολιού Μαίρη Ζαμπέλη, η
καθηγήτρια υπεύθυνη της Χορωδίας Σοφία Πάνου και ο καθηγητής κιθάρας
Αντώνης Χριστοδούλου.
Η ενορχήστρωση και τη διεύθυνση συνόλων είχε ο διευθυντής του Ωδείου Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης.
Σε μια αρμονική σύμπραξη των
μαθητικών συνόλων εγχόρδων και κιθαριστών, της Παιδικής Νεανικής
Χορωδίας και επαγγελματικών μουσικών απολαύσαμε κλασσικές
χριστουγεννιάτικες μελωδίες όπως το Adeste Fideles του Wade, White
Christmaw του Berlin , Ρούντολφ το ελαφάκι του Marks, αγγλικά
παραδοσιακά κάλαντα We wish you a merry Christmas, o μικρός τυμπανιστής,
την συμφωνία των παιχνιδιών του Haydn, κ.α..
Πηγή: www.sinergasia.gr
Ο εξευτελισμός τους θα γίνει τέλειος
Ελάχιστοι οι βουλευτές που είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν τον Σαμαρά
στον κατήφορο και κατά τη δεύτερη ψηφοφορία για Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Στο κενό πέφτουν οι μεθοδεύσεις του Μαξίμου για διάσπαση κομμάτων, εκβιασμό των βουλευτών και τρομοκράτηση των πολιτών προκειμένου να ανακοπούν οι προδιαγεγραμμένες πολιτικές εξελίξεις και να αποτραπεί η πολιτική αλλαγή. Η κινητοποίηση κρατικών και εξωθεσμικών δυνάμεων και μηχανισμών γυρίζει μπούμερανγκ.
Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η "αρχειοθέτηση" των καταγγελιών Χαϊκάλη περί απόπειρας χρηματισμού του χωρίς καμία έρευνα μετά τη δεκαπενθήμερη ολιγωρία της Δικαιοσύνης, ενώ μόλις τέσσερις βουλευτές πείστηκαν από την "έκκληση" Σαμαρά να υπερψηφίσουν τον Στ. Δήμα κατά τη σημερινή δεύτερη ψηφοφορία για Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Χωρίς αντίκρισμα μένουν και οι ισχυρές πανταχόθεν πιέσεις να διαλυθούν ΔΗΜ.ΑΡ. και ΑΝ.ΕΛΛ. προκειμένου να απελευθερωθούν δυνάμεις... Εν τέλει, αυτό που φαίνεται ολοκάθαρα είναι ο ευτελισμός και η γύμνια ενός συστήματος προ πολλού χρεοκοπημένου.
Πηγή: www.avgi.gr
Cinema: "O Παραμυθάς και οι Ιστορίες του", του Κωνσταντίνου Πιλάβιου - 2014
Ο Παραμυθάς επιλέγει
τη μεγάλη οθόνη για να επιστρέψει με τις περιπέτειές του,
χρησιμοποιώντας και νέα τεχνικά μέσα όπως το computer animation.
Μέσα από τις ιστορίες του μεταδίδει απλά μηνύματα ανθρώπινων και ηθικών αξιών, οικολογίας και σωστής κοινωνικής συμπεριφοράς, με ήρωα τον ήδη αγαπημένο από την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά της κρατικής τηλεόρασης (1978 - 1987) Παραμυθά, οι περιπέτειες του οποίου δεν περιέχουν ίχνος βίας.
Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον αξιολάτρευτο παππού που στη δεκαετία του ’80 φορούσε το μαγικό του γιλέκο, πετούσε και μιλούσε με τα ζώα, τα φυτά και τα πράγματα;
Μέσα από τις ιστορίες του μεταδίδει απλά μηνύματα ανθρώπινων και ηθικών αξιών, οικολογίας και σωστής κοινωνικής συμπεριφοράς, με ήρωα τον ήδη αγαπημένο από την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά της κρατικής τηλεόρασης (1978 - 1987) Παραμυθά, οι περιπέτειες του οποίου δεν περιέχουν ίχνος βίας.
Περισσότερα:
Ποιος δεν θυμάται τον Παραμυθά στην αγαπημένη εκπομπή των παιδικών μας χρόνων;Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον αξιολάτρευτο παππού που στη δεκαετία του ’80 φορούσε το μαγικό του γιλέκο, πετούσε και μιλούσε με τα ζώα, τα φυτά και τα πράγματα;
Cinema: Plemya (Η Φυλή - Τhe Tribe) του Μίροσλαβ Σλαμποσπίτσκι
Περισσότερο
από ταινία, η Φυλή είναι μια κινηματογραφική εμπειρία. Δίχως
υπότιτλους, δίχως διαλόγους, το φιλμ μπαίνει στα άδυτα ενός σχολείου
κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες.
Εικόνες «ηχηρές», έντονες, δοσμένες νατουραλιστικά, αφηγούνται μια
ιστορία βίας και ενηλικίωσης. Η σιωπή κυριαρχεί, γι’ αυτό και η κραυγή
των ηρώων είναι ακόμη πιο σπαρακτική.
Η «φυλή» του τίτλου, θα μπορούσε
να αναφέρεται στον κόσμο των συμμοριών, όπως αυτός σκιαγραφείται στο
φιλμ, ή στον κόσμο των κωφών.
Πάνω απ’ όλα, όμως,
μιλά για την ανθρώπινη φυλή, η οποία, ανεξαρτήτως
φύλου, χρώματος ή φωνής, είναι ικανή για τις πιο φωτισμένες αλλά και για
τις πιο ειδεχθείς σκέψεις και πράξεις.
Περισσότερα:
Για την αγάπη και το μίσος δε χρειάζονται λόγια.
Η ταινία "Noel" στο Αυτοδιαχειριζόμενι πρ. Κάμπινγκ Βούλας, την Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου
Η ταινία του του Τσαζ Παλμιντέρι "Noel" θα προβληθεί την Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου στις 8.30 το βράδυ στο Αυτοδιαχειριζόμενο πρ. Κάμπινγκ της
Βούλας.
Η προβολή γίνεται στο κτίριο που βρίσκεται στην παραλία και η είσοδος είναι δωρεάν.
Σκηνοθέτης: Τσαζ Παλμιντέρι
Πρωταγωνιστούν: Πενέλοπε Κρουζ, Σούζαν Σαράντον, Πολ Γουόκερ, Άλαν Άρκιν.
Η προβολή γίνεται στο κτίριο που βρίσκεται στην παραλία και η είσοδος είναι δωρεάν.
Σκηνοθέτης: Τσαζ Παλμιντέρι
Πρωταγωνιστούν: Πενέλοπε Κρουζ, Σούζαν Σαράντον, Πολ Γουόκερ, Άλαν Άρκιν.
Υπόθεση:
Τρεις
σπονδυλωτές ιστορίες που εξελίσσονται παράλληλα, τρία διαφορετικά δράματα που
βρίσκουν τη λύση τους στο
παντοδύναμο Πνεύμα των Χριστουγέννων.
Ο Mike προσπαθεί να σώσει το γάμο του με την Nina, η οποία θέλοντας να αποφύγει τη ζήλια του φεύγει μακριά.
Η Rose είναι μια πετυχημένη συγγραφέας, που προσπαθεί να επανακάμψει μετά από ένα δύσκολο διαζύγιο και αναζητά νέο νόημα στην ζωή της. Παράλληλα όμως πρέπει να φροντίζει και την άρρωστη μητέρα της.
Ο Jules είναι ένας νέος του περιθωρίου που προσπαθεί με κάθε τρόπο να ξαναζήσει τα ευτυχισμένα παιδικά του χρόνια
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)