Με
ανακοίνωσή της η Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή της Γενικής
γραμματείας επέβαλλε πρόστιμο στην εταιρεία Lidl ύψους 150.000 €.
Το πρόστιμο αφορά, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, την Πασχαλινή περίοδο κατά την οποία η εταιρεία προέβη σε πρόσκληση αγοράς αμνοεριφίων σε δελεαστική τιμή για
τον καταναλωτή χωρίς να γνωστοποιήσει την ύπαρξη
των λόγων για τους
οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή σε
εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες.
Αποτέλεσμα αυτής της κίνησης ήταν η παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ως προς την διαθεσιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος.
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε η γερμανική εταιρεία κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την διαφήμιση με το νωπό αρνί με 3.99 ευρώ, η οποία μάλλον παραπλάνησε τους καταναλωτές που έσπευσαν στο σούπερ μάρκετ να το προμηθευτούν.