εισαγωγή του ιστολογίου
Ας πάψουν να δουλεύουν τους επιβάτες - πελάτες τους. Η μείωση της ονομαστικής αξίας του εισιτηρίου (από 1,40 σε 1,20) είναι 14,3%, ενώ η μείωση του χρόνου διαδρομής (από 90 σε 70 λεπτά) είναι 22,2%.
Ταυτόχρονα η μείωση του χρόνου διαδρομής θα επιφέρει αύξηση του κόστους της (από 1,40 σε 2,40) κατά 71,4% στις περιπτώσεις που ο επιβάτης δεν εξυπηρετείται μέσα σε 70 λεπτά.
Τώρα είναι πολλοί αυτοί που εξυπηρετούνται σε 90 λεπτά - θα είναι ελάχιστοι όσοι θα εξυπηρετούνται σε 70.
Στην πραγματικότητα βαφτίζουν μείωση του εισιτηρίου την αύξηση του κόστους διαδρομής.
Ο επιβάτης δεν παίρνει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για να αποκτήσει οικονομικό όφελος, αλλά για να εξυπηρετηθεί στις μετακινήσεις του.
Και βέβαια -όπως με κάθε αντιλαϊκό μέτρο- το περνάνε έτσι... μέσα από τέτοια "ρεπορτάζ":